Inici Organització Empleats públics Concursos i oposicions

Empleats públics

Per tal de complir amb les obligacions que fixa la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, i el Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d'accés a la informació pública (RLTC), us facilitem la informació relativa als empleats públics de l'Ajuntament de Girona.

 

Oferta pública d'ocupació

Selecció de personal

Informació útil

Les persones interessades en participar en els processos de selecció hauran de presentar la sol·licitud per registre d'entrada a l'Ajuntament de Girona (plaça del Vi, 1) que trobareu a les Oficines d'Informació i Atenció Ciutadana (veure adreces i horaris), acompanyant-hi la documentació que es menciona en les bases.

Tràmit de sol·licitud d'admissió a convocatòries de selecció de personal

Model de sol·licitud

Model de currículum vitae

Si teniu algun dubte podeu trucar a l'Oficina d'Assistència en Matèria de Registre (OAMR) al 972 419 010, de dilluns a dijous de 8.30 a 18 h.
Divendres de 8.30 a 15 h. Els dissabtes de 9 a 14 h, l'atenció només és presencial.

HORARI D'ESTIU
Del 15 de juny al 15 de setembre , de dilluns a divendres de 8.30 a 15 h i dissabtes de 9 a 14 h.