Per tal de complir amb les obligacions que fixa la Llei 19/2013, de 9 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern, i el Decret 8/2021, de 9 de febrer, sobre la transparència i el dret d'accés a la informació pública (RLTC), us facilitem la informació relativa als empleats públics de l'Ajuntament de Girona.
Actualització anual. Última actualització: 01/08/2025
Plantilla de personal 2025 -
Aprovada pel Ple Municipal en sessió celebrada el dia 28 de juliol de 2025
Relació de llocs de treball (funcionari, laboral i eventual) 2025 - Aprovada pel Ple Municipal en sessió ordinària el dia 28 de juliol de 2025
Valoració de llocs de treball 2025 - Aprovada pel Ple Municipal en sessió ordinària el dia 28 de juliol de 2025
Relació de contractes temporals i d'interinatge no vinculats a cap lloc de treball 2022
Relació de contractes temporals i d'interinatge no vinculats a cap lloc de treball 2021
Relació de provisió de llocs de treball de caràcter temporal mitjançant comissió de serveis.
La relació dels llocs ocupats per personal adscrit pels adjudicataris de contractes signats amb l'Administració que, en virtut del contracte, dugui a terme una activitat, un servei o una obra amb caràcter permanent en una dependència o un establiment públic, i també el règim de dedicació i el règim retributiu d'aquest personal i les tasques que duu a terme.
Organigrama amb identificació dels responsables i funcions - Ple 18-12-2023
Personal eventual. Càrrecs de confiança (funcions, sous i càrrec)