Array ( [FILENOM] => 1/7/17-12-18_5c5962d56d3ab.JPG [FILEMIDA] => 0,09 Mb [EXTENSIO] => jpg [NOM] => [FOTOMINI] => 0 [FOTO] => 1 ) La CUP-Crida per Girona denuncia la desatenció dels barris per part del govern amb el tancament temporal del servei "Més a prop" de l'OIAC a Vila-roja i Pont Major i la reducció d'horaris | Portal de transparència | Ajuntament de Girona
Inici Participació Notícies dels grups municipals i del portal de transparència

La CUP-Crida per Girona denuncia la desatenció dels barris per part del govern amb el tancament temporal del servei "Més a prop" de l'OIAC a Vila-roja i Pont Major i la reducció d'horaris

dilluns 17 de desembre de 2018


La CUP-Crida per Girona lamenta que el servei de l’Oficina d’Informació i Atenció Ciutadana (OIAC) és cada vegada més precari degut a la manca de personal. Es tracta d’una situació que no és nova i que s’ha agreujat ara a final d’any i que el govern ha estat incapaç de resoldre, ja que les mancances afecten sobretot als barris habitualment més desatesos pel consistori. Aquesta setmana el servei ‘Més a prop’ de l’OIAC, que s’estableix als barris per facilitar les gestions als ciutadans sense haver de desplaçar-se al centre, no obrirà a Vila-roja i Pont Major.

Recentment alguns processos selectius han deixat nombroses places que no s’han cobert. Tal i com la CUP-Crida per Girona ha denunciat en diverses ocasions als plens de l’Ajuntament, la manca de personal fa temps que provoca un empitjorament del servei: es provoquen cues, acumulació de gent i llargues esperes amb el corresponent augment de la pressió sobre els treballadors de l’OIAC.

Des de la CUP-Crida per Girona es demana que es doti a l’OIAC del personal necessari per desenvolupar un servei eficient que arribi a tots els barris de la ciutat i s’exigeix el compromís del govern pel manteniment dels horaris establerts així com de garantir que el servei “Més a prop” arribi cada setmana a tots els barris de la ciutat.