Saltar la navegacióMapa del webContactar amb el TMG, Transports Municipals de Girona per correu electrònicInformació sobre accessibilitat
Ajuntament de Girona
TMG, Transports Municipals de Girona
Foto
Us trobeu a:  Inici  >  Atenció al client  >  Objectes perduts

Objectes perduts

Si heu perdut un objecte durant el vostre viatge en una de les línies de TMG (L1, L2, L5, L7, L8, L9, L10 i L11), si us plau ompliu el següent formulari o truqueu-nos al 972 245 012. Intentarem localitzar l'objecte i ens posarem en contacte amb vosaltres per tal que el pugueu recuperar a les oficines del TMG.

Si l'objecte l'heu perdut en una línia TEISA (L3, L4 i L6), si us plau poseu-vos en contacte amb TEISA (telèfon 972 204 868).


Avís legal: La comunicació de les dades personals que consten en aquest document suposa l'autorització perquè s'incorporin a un fitxer automatitzat de l'Ajuntament de Girona per a la resolució d'aquesta tramitació. Així mateix, són objecte de protecció d'acord amb les disposicions de la Llei orgànica 15/1999, de 13 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal. Per aquest motiu, podreu exercir-ne el dret d'accés, modificació i cancel·lació adreçant-vos personalment a l'Ajuntament de Girona o mitjançant l'adreça de correu dadespersonals@ajgirona.cat. [tornar].

Foto

Important !

Quan us poseu en contacte amb TMG per sol·licitar objectes perduts, si us plau intenteu donar la descripció més acurada possible de l'objecte, a més de la línia, data i hora en què vau viatjar.
 

 

© 2014 Ajuntament de Girona  |  Contacte  |  Perfil del contractant