Saltar la navegacióMapa del webContactar amb el TMG, Transports Municipals de Girona per correu electrònicInformació sobre accessibilitat
Ajuntament de Girona
TMG, Transports Municipals de Girona
Foto
Us trobeu a:  Inici  >  Atenció al client  >  Objectes perduts

Objectes perduts

Si heu perdut un objecte durant el vostre viatge en una de les línies de TMG (L1, L2, L5, L7, L8, L9, L10 i L11), si us plau ompliu el següent formulari o truqueu-nos al 972 240 858. Intentarem localitzar l'objecte i ens posarem en contacte amb vosaltres per tal que el pugueu recuperar a les oficines del TMG.

Si l'objecte l'heu perdut en una línia TEISA (L3, L4 i L6), si us plau poseu-vos en contacte amb TEISA (telèfon 972 204 868).


Avís legal: La consulta realitzada a través d'aquest formulari suposa el consentiment per a tractar les vostres dades personals per a la seva resolució. No s'utilitzaran per a finalitats diferents ni es cediran a tercers sense el vostre consentiment excepte que una norma legal ho autoritzi.

L'Ajuntament de Girona, com a Responsable del Tractament, només els conservarà el temps indispensable per a la correcta gestió.

Podeu exercir els vostres drets d'accés, rectificació o supressió, limitació del tractament, oposició i, si és el cas, portabilitat mitjançant sol·licitud adreçada o presentada al Registre General (plaça del Vi, 1, 17004-Girona) o Seu electrònica de l'Ajuntament de Girona (https://seu.girona.cat).

Més informació a www.girona.cat/dadespersonals.
[tornar].

Foto

Important !

Quan us poseu en contacte amb TMG per sol·licitar objectes perduts, si us plau intenteu donar la descripció més acurada possible de l'objecte, a més de la línia, data i hora en què vau viatjar.
 

 

© 2019 Ajuntament de Girona  |  Contacte