Turisme
Congressos
DIVENDRES 13 DE MARç - 20 H
Els concerts dels divendres: Quartet Vivancos (música clàssica)
Cada divendres, concert a la Casa de Cultura. Música Klezmer, pop intimista, contemporània, folk, cançó d'autor, jazz, música catalana, clàssica i lírica.
DISSABTE 14 DE MARç
La Botiga al carrer
Les associacions de comerciants de la ciutat organitzen cada any la botiga al carrer, exposant els seus productes a l'exterior com un gran mercat a l'aire lliure.
DISSABTE 14 DE MARç - 11.30 H
Visita al Convent de les Butinyanes
Catalonia Sacra organitza una visita a l'església de la Sagrada Família del convent de les Butinyanes de Girona. Descobreix una obra poc coneguda de Masó.
Tota l'agenda
Nous itineraris ludificats per descobrir les Hortes de Santa Eugènia i les Ribes del Ter en família
06/03/26 | L'Ajuntament de Girona ha creat tres itineraris ludificats per descobrir en família les Hortes de Santa Eugènia i les Ribes del Ter, una iniciativa que forma part del projecte Menja't Girona.
14a edició del Festival Internacional del Circ Elefant d'Or
16/02/26 | El Camp de Mart de la Devesa acollirà la 14a edició del Festival Internacional del Circ Elefant d'Or, que se celebrarà del 26 de febrer al 2 de març de 2026, amb gairebé 70 artistes arribats d'una dotzena de països per presentar 24 atraccions mai vistes a Europa.
Totes les notícies
Som Girona
Totes les xarxes
Web oficial de l'Oficina de Turisme
Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - Tel. 972 010 001
© 2026 Ajuntament de Girona | Contacte
Opinions sobre Girona i Hotels a Girona