Us trobeu a:   Informació  >  Preguntes freqüents

Preguntes freqüents

Reserves

És necessari fer reserva per visites en grup?

Sí, tots els grups han de concertar la visita anticipadament per escrit a través del correu electrònic reserves.callgirona@ajgirona.cat o bé omplint el formulari de reserves.


Quin és el mínim de persones per considerar-lo un grup?

Quan la reserva prové d'una agència o guia oficial, no hi ha un mínim de persones.


Quin és el màxim de persones permès per grup?

El màxim és de 40 persones per grup. Si se supera aquesta xifra, caldrà dividir el grup i entrar en intervals de 15 minuts.


Amb quina antelació cal fer la reserva?

Demanem una antelació mínima de 24 hores.


Preu i pagament

Quin és el preu per grups?

Amb la reserva confirmada, el preu per grups és de 2 euros per persona; els menors de 14 anys entren gratuïtament.


Quins mitjans de pagament hi ha?

En efectiu o targeta (mínim 10 euros) en el moment d'arribar. Al fer la reserva, les empreses o institucions també poden sol·licitar fer el pagament per transferència.


Com funciona el pagament per transferència?

En el moment d'arribada del grup, s'ha d'entregar un comprovant (voucher) de l'agència amb el número final de persones del grup i les dades fiscals. Un cop feta la visita, rebran un correu electrònic amb la factura i les dades per realitzar el pagament.


Hi ha un dia de visita gratuïta?

Sí, el primer diumenge de cada mes l'entrada és gratuïta, a més de diverses jornades de portes obertes durant l'any (consulteu l'agenda per a més informació).


Tipus de guiatge

Hi ha servei de visites comentades?

El museu ofereix visites per a grups escolars sota demanda. Els grups no escolars poden adreçar-se al Punt de Benvinguda per contractar una visita comentada amb guia oficial de Catalunya (només els/les guies oficials estan autoritzats per fer guiatge dins del museu).


Els guies acompanyants entren gratuïtament?

Sí. Recordeu que només els/les guies oficials estan autoritzats a fer explicacions dins del museu.


Hi ha servei d'audioguies?

Sí, el museu disposa d'audioguies per als visitants individuals. Aquest servei no és operatiu per a grups.


Accessibilitat i altres dubtes generals

Quina accessibilitat ofereix el museu per a persones amb mobilitat reduïda?

Tot i trobar-nos en un edifici històric, el museu disposa d'un ascensor en un edifici adjacent, que dóna accés a les sales d'exposició permanent. En cas de preveure la utilització d'aquest servei, si us plau comuniqueu-ho amb antelació al personal del museu.
Les sales d'exposició temporal són totalment accessibles.


Quina és l'última hora d'accés al museu?

Es permet l'accés al museu fins a 30 minuts abans del tacament. Pel que fa als grups, l'últim accés és de 60 minuts abans.


Hi ha aparcament al museu?

El museu no disposa d'aparcament propi. L'aparcament per a autobusos més proper és a la zona de la Devesa (Pg. de José Canalejas i C. de Berenguer Carnicer).


Es poden fer fotos al museu?

Sí, el museu permet fotografies sense flaix per a ús personal.


Hi ha wifi?

Sí, la xarxa CallGirona és oberta a tothom gratuïtament.


L'accés a la biblioteca és obert a tothom?

Sí, l'accés és lliure, només cal indicar a recepció que es vol accedir a la biblioteca, o bé accedir-hi pel carrer de Sant Llorenç (consulteu els horaris d'obertura).


Es poden organitzar sopars o esdeveniments privats al pati del Centre?

Sí, és possible llogar el pati o l'aula de conferències per a ús privat. Podeu consultar l'apartat de Lloguer d'espais per a més informació.


Patronat Call de GironaAjuntament de Girona

© 2017 Patronat Call de Girona  |  Contacte  |  Accessibilitat