L'Arxiu Municipal col·labora amb l'Associació Peruana d'Arxivers i Gestors de la Informació (ASPARG)

DIMECRES 8 DE JULIOL DE 2020

Conversa sobre l'experiència en transformació digital de l'Ajuntament

L'Associació Peruana d'Arxivers i Gestors de la Informació (ASPARG) és una entitat professional que agrupa tant el sector públic com privat. Amb poc més de dos anys de vida manté una intensa activitat que ha accentuat en l'actual context de confinament o semiconfinament. És en el marc d’aquestes activitats que ASPARG ha convidat l'Arxiu Municipal a parlar sobre la transformació digital de l'Ajuntament de Girona des de la perspectiva de la gestió de documents.

L'Ajuntament de Girona va fer el pas a la gestió digital completa el 16 de gener de 2017 en poc menys de dos mesos a partir del Sistema de Gestió de Documents iniciat al 1995 i completat al 1999. L'objectiu de l'acte és aportar l'experiència sobre com afrontar els reptes de la gestió dels documents i digitals i la preservació de la seva autenticitat.

Amb el títol Transformación digital e interoperabilidad. Retos y desafíos desde la Gestión Documental, la conversa anirà a càrrec de Lluís-Esteve Casellas, cap de la Secció de Gestió Documental i Arxiu i es retransmetrà en directe i en obert per Facebook Live

Data: divendres 10 de juliol.

Hora: 11:55 al Perú / 18:55 a Girona).

Durada: 1 hora.

© 2024 Ajuntament de Girona - Plaça del Vi, 1 - 17004 GIRONA.