Consulta de documentació

DILLUNS 8 DE JUNY DE 2020

Consulta de documentació de l'Arxiu municipal de Girona (AMGi) i el Centre de Recerca i Difusió de la Imatge (CRDI


  1. Horari d'estiu: de 9 a 13 h de dilluns a divendres.

  2. La consulta ha de ser sempre amb cita prèvia.

  3. Només s’admeten dues persones per consulta i cal comunicar-ho prèviament.

  4. El temps de consulta es pot limitar a un màxim de 90’, segons el volum de peticions.

  5. Els ordinadors de sala no es poden utilitzar i cal disposar de material d’escriptori propi.

  6. Reproducció de documents: es poden fer fotografies o encarregar-ne còpies.

  7. Els llibres de la biblioteca s’han de demanar al personal de sala de consulta.

  8. La documentació consultada està sotmesa una quarantena de 10 dies. Això pot limitar posteriors consultes i els terminis de reproducció.

  9. Documentació exclosa de consulta:

    • Originals digitalitzats i consultables al web del servei.

    • Documentació especial: gràfica, fotogràfica, audiovisual i qualsevol amb materials especials.



  10. Mesures de protecció sanitària:

    • Seguir sempre les instruccions del personal.

    • Ús de mascareta, guants, desinfecció i distància de seguretat.



  11. Petició de cita prèvia:

    • Ús de mascareta, guants, desinfecció i distància de seguretat.

    • Arxiu Administratiu: tel. 972 419 434

    • Arxiu Històric / CRDI: tel. 972 221 545

    • Correu electrònic: arxiumunicipal@ajgirona.cat

    • Formulari web




© 2024 Ajuntament de Girona - Plaça del Vi, 1 - 17004 GIRONA.