DILLUNS 8 DE JUNY DE 2020
Consulta de documentació de l'Arxiu municipal de Girona (AMGi) i el Centre de Recerca i Difusió de la Imatge (CRDI
- Horari d'estiu: de 9 a 13 h de dilluns a divendres.
- La consulta ha de ser sempre amb cita prèvia.
- Només s’admeten dues persones per consulta i cal comunicar-ho prèviament.
- El temps de consulta es pot limitar a un màxim de 90’, segons el volum de peticions.
- Els ordinadors de sala no es poden utilitzar i cal disposar de material d’escriptori propi.
- Reproducció de documents: es poden fer fotografies o encarregar-ne còpies.
- Els llibres de la biblioteca s’han de demanar al personal de sala de consulta.
- La documentació consultada està sotmesa una quarantena de 10 dies. Això pot limitar posteriors consultes i els terminis de reproducció.
- Documentació exclosa de consulta:
- Originals digitalitzats i consultables al web del servei.
- Documentació especial: gràfica, fotogràfica, audiovisual i qualsevol amb materials especials.
- Mesures de protecció sanitària:
- Seguir sempre les instruccions del personal.
- Ús de mascareta, guants, desinfecció i distància de seguretat.
- Petició de cita prèvia:
- Ús de mascareta, guants, desinfecció i distància de seguretat.
- Arxiu Administratiu: tel. 972 419 434
- Arxiu Històric / CRDI: tel. 972 221 545
- Correu electrònic: arxiumunicipal@ajgirona.cat
- Formulari web