Consulta de documentaciˇ

DILLUNS 8 DE JUNY DE 2020

Consulta de documentaciˇ de l'Arxiu municipal de Girona (AMGi) i el Centre de Recerca i Difusiˇ de la Imatge (CRDI


  1. Horari: de 9 a 13 h de dilluns a divendres.

  2. La consulta ha de ser sempre amb cita prŔvia.

  3. La peticiˇ de consulta s’ha de fer sempre amb 48 h d’antelaciˇ.

  4. NomÚs s’admeten dues persones per consulta i cal comunicar-ho prŔviament.

  5. El temps de consulta es pot limitar a un mÓxim de 90’, segons el volum de peticions.

  6. Els ordinadors de sala no es poden utilitzar i cal disposar de material d’escriptori propi.

  7. Reproducciˇ de documents: es poden fer fotografies o encarregar-ne c˛pies.

  8. Els llibres de la biblioteca s’han de demanar al personal de sala de consulta.

  9. La documentaciˇ consultada estÓ sotmesa una quarantena de 10 dies. Aix˛ pot limitar posteriors consultes i els terminis de reproducciˇ.

  10. Documentaciˇ exclosa de consulta:

    • Originals digitalitzats i consultables al web del servei.

    • Documentaciˇ especial: grÓfica, fotogrÓfica, audiovisual i qualsevol amb materials especials.



  11. Mesures de protecciˇ sanitÓria:

    • Seguir sempre les instruccions del personal.

    • ┌s de mascareta, guants, desinfecciˇ i distÓncia de seguretat.



  12. Peticiˇ de cita prŔvia:

    • ┌s de mascareta, guants, desinfecciˇ i distÓncia de seguretat.

    • Arxiu Administratiu: tel. 972 419 434

    • Arxiu Hist˛ric / CRDI: tel. 972 221 545

    • Correu electr˛nic: arxiumunicipal@ajgirona.cat

    • Formulari web




© 2020 Ajuntament de Girona - Plaša del Vi, 1 - 17004 GIRONA.