Consulta de documentació de l'Arxiu municipal de Girona (AMGi) i el Centre de Recerca i Difusió de la Imatge (CRDI)


  1. Horari habitual:
    • Dilluns, dijous i divendres: 8:30h - 14:30h.
    • Dimarts i dimecres: 8:30h - 14:30h i 16:15h - 18:45h.
    • Dissabtes: 9:00 - 14:00h.

  2. La consulta ha de ser preferentment amb cita prèvia.
  3. Els ordinadors de sala no es poden utilitzar i cal disposar de material d'escriptori propi.

  4. Reproducció de documents: es poden fer fotografies o encarregar-ne còpies.

  5. Documentació exclosa de consulta:
    • Originals digitalitzats i consultables al web del servei.
    • Documentació especial: gràfica, fotogràfica, audiovisual i qualsevol amb materials especials.

  6. Mesures de protecció sanitària:
    • Seguir sempre les instruccions del personal.
    • Ús de mascareta, guants, desinfecció i distància de seguretat.

  7. Petició de cita prèvia:

© 2024 Ajuntament de Girona - Plaça del Vi, 1 - 17004 GIRONA.