Actualitat

Foto: Ajuntament de Girona

El servei d'atenció ciutadana es quedarà al Teatre Municipal

divendres 26 de juny de 2020 | Societat

L’Ajuntament de Girona mantindrà de forma permanent el servei d’atenció ciutadana al hall del Teatre Municipal. El sistema de cites prèvies també es preveu aplicar a la resta d’edificis municipals, començant pels centres cívics

El passat 9 de juny, el consistori gironí va habilitar el hall del Teatre Municipal per reforçar el servei de l’Oficina d'Assistència en Matèria de Registre i va establir un nou sistema de cites prèvies a través de màquines de lectura de codis QR. D’aquesta manera, avui dia el consistori compta amb un total de 19 taules destinades a l’atenció de la ciutadania: 11 al Teatre Municipal i 8 més a les instal·lacions municipals.

La Tinenta d'Alcalde d'Hisenda i règim interior de l’Ajuntament de Girona, Maria Àngels Planas, va dir ahir a una entrevista a Girona FM que es mantindran les taules al hall del Teatre Municipal de manera permanent.

En aquesta línia, Maria Àngels Planas explica que l’Ajuntament treballa ara per poder aplicar aquest sistema de cites prèvies en altres equipaments municipals.

El sistema de cites prèvies ja estava previst per l’Ajuntament abans de la crisi de la Covid 19 però que l’excepcionalitat de la situació ha obligat a agilitzar el procés i la valoració del seu ús fins ara és molt favorable. Amb aquest nou sistema, es redueix el temps d’espera i les concentracions de gent, i d’aquesta manera també el risc de contagi tant del treballador com del ciutadà.

Tall de veu _ Maria Àngels Planas _ Cites prèvies

Tall de Veu _ Maria Àngels Planas _ hall Teatre Municipal

Tots els podcasts Escoltar ara