girona.cat

La Caputxeta al Barri Vell

amb La noia del monyo

Tipus:Taller
Data:
Dissabte 07/02/26, 11 h

Lloc:Teatre Municipal
Durada:90 minuts
Aquesta activitat requereix inscripció prèvia. Per inscriure-us-hi, si us plau cliqueu sobre la data que us interessi o sobre la icona .

T’agradaria descobrir el Barri Vell de Girona amb uns altres ulls?

Et convidem a participar en una experiència artística oberta a tothom, pensada per repensar el barri des del veïnatge, la convivència i les necessitats socials i urbanes del dia a dia. Inspirant-nos en l’espectacle Caperucita en Manhattan, que es representarà el 30 de gener al Teatre Municipal de Girona, farem un recorregut col·lectiu pel Barri Vell per observar-lo, escoltar-lo i viure’l d’una manera diferent.

Caminarem juntes pels seus carrers, places i racons, deixant-nos sorprendre com la Caputxeta, i combinarem realitat i ficció amb dinàmiques creatives i participatives.

“La Caputxeta al Barri Vell” és un recorregut que convida a reflexionar sobre la convivència, la diversitat i la mirada de gènere, és un espai per fer sentir la veu del barri.

No cal cap tipus d’experiència, només ganes de participar i curiositat per observar l’entorn. Inscriu-t’hi i vine a viure el Barri Vell d’una manera única!

Organitza: Teatre Municipal i Centre Cívic Barri Vell. Mediació i dinamització: Associació Cultural La noia del monyo. Amb la col·laboració de: Girona Buddies

© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web