girona.cat

Com engegar a la merda de manera educada, amb Alba Cardalda

Presenta Txell Costa

Tipus:Xerrada
Data:
Dissabte 15/11/25, 12 h

Lloc:Biblioteca Ernest Lluch
Preu:Gratuït
Aquesta activitat requereix inscripció prèvia. Per inscriure-us-hi, si us plau cliqueu sobre la data que us interessi o sobre la icona .

Per què ens costa tant posar límits? La por de perdre la feina, la idea de l’amor romàntic o el temor de ser exclosos del nostre cercle social si diem "no" són algunes de les raons. Per això ens costa tant de fer-ho i, quan ens hi decidim, sentim culpa i fins i tot ansietat. La veritat, però, és que posar límits a les relacions és tan necessari com posar-los a les carreteres: estalvia accidents.
En aquest xerrada, la psicòloga i neurocientífica Alba Cardalda ens ensenya a dir "prou" amb assertivitat i empatia per aconseguir relacions plenes i honestes que ens faran sentir més respectats, més estimats i, sobretot, lliures de ser qui som.

Ho organitza: Biblioteques de Girona. Amb la col·laboració de: Penguin Random House

© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web