girona.cat

Canva des de zero: edició d’imatges i disseny fàcil

Tipus:Curs
Dates:
Divendres 16/01/26, 18.30 h

Dimecres 04/03/26, 18 h

Lloc:Biblioteca Ernest Lluch
Preu:Gratuït
Aquesta activitat requereix inscripció prèvia. Per inscriure-us-hi, si us plau cliqueu sobre la data que us interessi o sobre la icona .

Curs de 4 sessions d’una hora per aprendre a editar imatges i crear dissenys visuals amb Canva. A través d’una metodologia pràctica, els participants coneixeran les eines bàsiques i avançades de la plataforma. No es requereix experiència. Cal inscripció prèvia.


Curs 1: divendres 16, 23, 30 de gener a 6 de febrer, 18:30 h. Curs 2: dimecres 4, 11, 18 i 25 de març, 18 h. Ho organitza: Biblioteques de Girona. Les inscripcions en llista d’espera seran vàlides fins el dia anterior a l’activitat. Si hi haguessin baixes el mateix dia de l’activitat, es permetrà l’entrada sense inscripció per ordre d’arribada i fins l’aforament establert..

© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web