Tipus: | Classe magistral |
Data: | Dimecres 22/10/25, 18 h
|
Lloc: | La Marfà |
Preu: | 10 € |
Aquesta sessió proposa un acostament a la tècnica vocal en el jazz a partir de la interpretació. S’hi explicarà, entre d’altres aspectes, quines tècniques podem fer servir per "fer sonar" els sentiments.
Odette Telleria es va formar musicalment a Cuba, on va iniciar la seva carrera al Coro Nacional de Cuba. Fundadora i integrant del quartet vocal femení a capella GEMA 4, creat l’any 1991 i actiu fins a l’actualitat, des del 2003 és també professora de tècnica vocal i conjunt instrumental al Taller de Músics de Barcelona, i col·labora amb The Odd’s Quintet i Boogalizer.
Cicle Donem veu a la veu
Aquest cicle proposa l’aproximació a diferents estils musicals a través de la veu.
A partir de classes magistrals portades a terme per cantants referents dins el seu estil musical, es donaran a conèixer algunes de les característiques principals, així com possibles exercicis o tècniques que puguin ajudar a endinsar-s’hi.
A càrrec de: Odette Telleria, cantant i professora de tècnica vocal
© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web