| Tipus: | Exposició |
| Data: | Acte ja realitzat |
| Lloc: | Centre Cultural La Mercè |
| Preu: | Gratuït |

En la línia dels darrers treballs, centrats en la desvinculació de l'escultura de les seves connexions històriques amb el poder, Marc Larré (Barcelona, 1978) desplegarà al Centre Cultural La Mercè un corpus escultòric que es concep com la materialització d'un buit. Un buit físic i discursiu alhora que, en la seva formalització, refuta el mite del progrés que encara avui perviu a Occident.
Recuperant un fang que feia més de tres segles que estava enterrat sota la sorra de la costa de l'Empordà i que només va ressorgir a la superfície després del temporal Glòria ara fa cinc anys, les peces que protagonitzen la mostra són el resultat d'un procés de positivat de diferents rastres sobre la sorra. Rastres efímers de cossos també efímers que es materialitzen per recordar-nos que l'escultura pot ser també una disciplina permeable al temps ia l'espai que ocupa.
Les obres, d'aparença fràgil a causa de la seva textura sorrenca, reverteixen el paradigma de l'escultura com una cosa que s'imposa en el temps i en l'espai, reescrivint, a partir d'un material que ens remet a la primera colònia grega a la península Ibèrica —i, per tant, en fa poc, la presa de la civilització.
Organitza: Fundació Vila Casas. Col·labora: Centre Cultural La Mercè
© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web