girona.cat
VIRTUAL

Guia ciutadana de l’Administració Electrònica

Tipus:Xerrada
Data:
Acte ja realitzat
Lloc:Girona Emprèn
Preu:Gratuït

L'Administració Electrònica és la conseqüència de l’evolució i adaptació de l'administració pública tradicional. És una administració moderna, que es relaciona amb la societat utilitzant tecnologies de la informació i de la comunicació, sense necessitat de desplaçaments a les oficines tradicionals, sense emprar papers i possibilitant realitzar qualsevol tràmit a qualsevol hora i qualsevol dia de l'any, per tal de millorar els serveis públics i la relació de l’Administració amb la ciutadania.

Què és l’Administració Electrònica? Avantatges, exemples pràctics.
Qui hi està obligat? Exemples : empreses, entitats, professionals, ciutadans
Requisits tècnics, tipus d’identificació, com demanar-los, exemples.
Quins tràmits puc fer? Exemples i casos pràctics.

Sessió en línia i gratuïta. Places limitades, cal inscripció prèvia.

Dia i hora: Divendres, 7 de maig de 10 a 11 h. Durada: 1 hora. Formació a càrrec de: Albert Bosch Oliveras, AODL d’Innovació, Creixement i Diversificació de l’Economia Local adscrit al servei Girona Emprèn de l’Ajuntament de Girona. Ho organitza: Girona Emprèn amb el suport del Servei Públic d'Ocupació de Catalunya i el FSE en el marc dels programes de suport al desenvolupament local.

© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web