girona.cat

La importància de la imatge del sector turístic a les xarxes socials

Enoturisme, foodturisme, foodies, influencers... what else?

Tipus:Xerrada
Data:
Acte ja realitzat
Lloc:Espai Marlon Branding
Preu:Gratuït

Jornada participativa entorn a com projectar una imatge de marca 2.0 en el sector turístic amb casos pràctics. Sessió a càrrec de Jordi Gamell, Social Media Strategist, i Jordi Torras Coll, 'coach' especialitzat en innovació i treball en equip. La sessió es realitzarà en un entorn privilegiat de la ciutat, sota l'emblemàtica muralla de Girona, en ple cor del barri Vell. La jornada està organitzada en el marc de l'Experiència LabGi! 2019, que té per objectiu avaluar l’impacte de l’ús de metodologies de cocreació i d’innovació oberta en la competitivitat de les empreses i, per tant, en la seva consolidació.

Dia i hora: Djous, 4 de juliol de 18 a 20 h. Durada: 2 hores. Lloc: Espai Marlon Branding. Ho organitza: Girona Emprèn amb el suport econòmic de la Diputació de Girona dins el marc d’ajuts a programes singulars

© Ajuntament de Girona | Pl. del Vi, 1 - 17004 GIRONA - 972 419 010| Contacte | Mapa del web