Notes de premsa

divendres 12 d'abril de 2024

L’Ajuntament de Girona organitza un acte informatiu obert a la ciutadania per explicar els nous sistemes de recollida de residus

La trobada tindrā lloc dimecres que ve, dia 17 d’abril, a les 18 h, a la Fira de Girona en el marc de la celebraciķ del Waste in Progress

L’Ajuntament de Girona ha organitzat un acte informatiu obert a tota la ciutadania per explicar els nous sistemes de recollida de residus que s’aplicaran a la ciutat de forma esgraonada a partir del mes de maig. La trobada tindrā lloc dimecres que ve, dia 17 d’abril, a les 18 h, a la Fira de Girona, en el marc de la celebraciķ del Waste in Progress, el congrés de referčncia en gestiķ de residus.

L’acte té per objectiu explicar d’una forma propera i amena als veīns i veīnes de la ciutat els canvis que s’aplicaran en el sistema de reciclatge. La xerrada anirā a cārrec del regidor d’Acciķ Climātica de l’Ajuntament de Girona, Sergi Cot Cantalosella, i de la cap de l’Ārea d’Acciķ Climātica, Empar Vilā Coch. També hi intervindrā la directora d’Spora, Laia Valenzuela, l’empresa encarregada de dur a terme la campanya informativa sobre la implantaciķ dels nous sistemes.

Cal recordar que s’aplicarā el sistema porta a porta domiciliari on predominen els models de casa unifamiliar; el sistema dels contenidors intelˇligents allā on hi ha més densitat de poblaciķ, i les ārees temporals de recollida específiques al Barri Vell i una part del Mercadal.

Nota: Des de l’Oficina de Comunicaciķ s’enviarā als mitjans de comunicaciķ, el matí del dia 17 d’abril, una nota de premsa embargada fins al final de l’acte amb tota la informaciķ dels nous sistemes de recollida de residus. Al final de l’acte a la Fira de Girona, s’obrirā un torn de preguntes per als mitjans de comunicaciķ.