Notícies

Girona Turisme inicia una campanya on-line per promocionar-se com a destí turístic per Setmana Santa

18/03/16 | L'Ajuntament de Girona ha endegat un sorteig entre tots aquells internautes que visualitzin uns videos promocionals de la Catedral i responguin correctament a quatre preguntes sobre el seu contingut.

La Catedral de Girona, escenari protagonista de diversos actes litúrgics de Pasqua, és un dels monuments més visitats de la ciutat. Girona compta amb una important oferta patrimonial, i des del mes de febrer disposa d'una nou producte turístic "Girona Episcopal·" impulsat pel Departament de Cultura de la Generalitat i el Bisbat de Girona per poder accedir a un preu reduït a la catedral,a la basílica de Sant Feliu i al Museu d'Art, ubicat al Palau Episcopal.

Per tal de continuar donant a conèixer aquest emblemàtic element patrimonial de la ciutat, durant les properes setmanes, Girona Turisme farà públics nous vídeos de la Catedral de Girona que permetran veure la seva imponent façana i escalinata, però també revelaran alguns secrets del seu interior.

L'Ajuntament de Girona ha endegat un sorteig entre tots aquells internautes que visualitzin aquests vídeos de la Catedral i responguin correctament a quatre preguntes sobre el seu contingut. Aquest sorteig forma part d'una campanya publicitària, destinada específicament als canals on-line, per promocionar la ciutat com a destinació turística, i des d'on es farà difusió de les diferents activitats programades a l'agenda com són les processons, les desfilades dels manaies o els concerts, així com les tradicions culturals i gastronòmiques de la Setmana Santa.

[ INFORMACIÓ ADICIONAL ]