Catàlegs
Estructura
dels fitxers
Registre general: Número
d’identificació únic per a qualsevol conjunt, agrupació documental i document de l’Arxiu Municipal de Girona i el CRDI.
Fons: Nom
que identifica el fons i, si fos el cas, la col·lecció.
Sèrie: Nom que identifica la sèrie
documental.
Títol: Nom del document, sigui formal
o atribuït.
Autor: Autoritat
responsable de la creació intel·lectual del document.
Any inici: Any d’inici de la producció
del fons, agrupació documental o document original.
Any final: Any final de la producció
del fons, agrupació documental o document original.
Mes: Mes de creació del document original.
Dia: Dia de creació del document original.
Lloc de
producció: Indret on s’ha creat el document
original.
Resum: Breu descripció de la
documentació del fons, la sèrie o el contingut del document, segons correspongui,
amb referència si escau a la tipologia documental i característiques.
Descripció detallada: Informació desenvolupada del
contingut de cada unitat d’instal·lació que conforma la sèrie documental o dels
documents que conformen una unitat documental composta, en el cas dels
documents textuals i audiovisuals .
Volum: Volum
total de la documentació del fons, la sèrie o el document, expressat en metres
lineals, unitats d’instal·lació o unitats documentals, segons correspongui.
Classe de document: Classes
de documents segons la seva naturalesa, per exemple: text, fotografia, etc.
Subclasse de
document: Especificació
de la tipologia de la unitat documental segons la seva naturalesa.
Format: Dimensions de la unitat documental.
Tipus de
suport: Material sobre el qual es presenta
la unitat documental.
Subtipus de
suport: Especificació dels suports concrets
segons la classe de document.
Procediment: Especificació de la tècnica utilitzada per fixar la
imatge fotogràfica.