Ajuntament de Girona - web
Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions

Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions

CRDI : PRESENTACIÓ

 




Els documents en imatge són gestionats
pel CRDI, òrgan creat el 1997 amb la missió
de conèixer, protegir, fomentar, oferir i divulgar
el patrimoni fotogràfic i cinematogràfic
de la ciutat de Girona.


Els fons i col·leccions que custodia (3.686.249 fotografies, 880 pel·lícules cinematogràfiques, 6.600 hores de vídeo i 1.365 hores de documents sonors) són majoritàriament de procedència privada. Es tracta especialment de documentació de fotògrafs professionals o afeccionats, d’empreses, d’associacions, personals i familiars, etc.

El Pla estratègic defineix les principals línies d'actuació del Servei de Gestió Documental, Arxius i Publicacions (SGDAP) en les seves diferents seccions i programes.

Pla estratègic del SGDAP 2012-2015
(Aprovat per acord de la Junta de Govern Local de 10/02/2012)

 

Pla estratègic del SGDAP 2008-2011
(Aprovat per acord de la Junta de Govern Local de 21/02/2008. Balanç aprovat el 10/02/2012)

Pla estratègic del SGDAP 2004-2007
(Aprovat per acord de la Junta de Govern Local de 08/04/2004. Balanç aprovat el 21/02/2008)

Memòria del 2012

Memòria del 2012 en 2 minuts

Documents de gestió del servei

 


 
Sol·licitud d'autorització per a la consulta de documentació d'accés restringit

 

Pàgina actualitzada el 03/04/14, a les 12:45:59

Copyright © 2014  Ajuntament de Girona  |  Mapa del web  |  Contacte  |  Avís legal  |  crdi@ajgirona.cat