dijous 20 de setembre de 2012
El crowdfunding com a nova forma de finançament obre de nou el cicle de xerrades ‘A Girona Emprèn parlem de...'
La propera sessió està prevista pel 10 d'octubre sobre la importància de la imatge corporativa a l'empresa
La plataforma de crowdfunding que està desenvolupant Jonathan Garcia, guanyador de la darrera edició del premi Yuzz a Girona ha estat l'encarregada d'obrir de nou el cicle de xerrades ‘A Girona Emprèn parlem de...'.
Megafounder és un projecte gironí que té per objectiu posar a l'abast de persones emprenedores l'oportunitat de trobar formes de finançament alternatives basades en les aportacions de diverses persones que aposten per un projecte o iniciativa.
Davant la dificultat de trobar finançament per a moltes persones emprenedores amb una idea de negoci, aquest emprenedor gironí juntament amb un equip de 15 col·laboradors està engegant una plataforma de cofinançament en línia.
Els assistents van poder conèixer la iniciativa d'aquests joves emprenedors, però també en què consisteix el crowdfunding i quins canvis està produint aquesta nova fórmula de col·laboració ciutadana.
Fins a finals d'any Girona Emprèn té programades noves sessions d'aquest cicle de xerrades sobre temes tant diversos com la responsabilitat civil, les promocions en xarxes socials, el teletreball o els drets i deures a Internet.
La propera de les sessions és el dia 10 d'octubre amb el títol A Girona Emprèn parlem de...la importància de la imatge corporativa a l'empresa '+ QUE UN LOGO'